Klachtenregeling

Klachtenreglement 

ALS U NIET TEVREDEN BENT…

 

Stel het aan de orde

Het kan voorkomen, dat u vindt dat één van onze medewerkers binnen Triple C, het leven u niet goed helpt of u niet correct bejegent. Of u vindt dat de hulp niet goed georganiseerd is.

Bespreek uw onvrede altijd eerst met uw eigen begeleider. Uw begeleider stelt het op prijs om als eerste van u te horen dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop u geholpen wordt, over de bejegening of over de ingeslagen weg in het traject van de hulpverlening. Dan kunt u mogelijk direct al het probleem oplossen waar het is ontstaan. Wanneer u niet weet met wie u het beste uw onvrede kunt bespreken, legt u dit dan voor aan iemand die u vertrouwt, bijvoorbeeld een onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersoon. U kunt hiervan gratis gebruik maken. De onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersoon kunt u vinden op de website: https://klachtenportaalzorg.nl Het staat u echter vrij om direct een formele klacht in te dienen zonder het eerst met uw hulpverlener te bespreken.

Leidt een gesprek met de medewerker Triple C voor u niet tot een bevredigende oplossing dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijk klachtencommissie. U kunt een klacht indienen door op de website Klachtenportaal Zorg het klachtenformulier in te vullen, of contact op te nemen met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl.